Відбувся фінальний модуль проекту «Навчальний шлях» для отців-директорів мережі Карітасу
Джерело: caritas.ua
29-31 січня 2020 року, у Києві відбувся останній 5й модуль проекту «Навчальний шлях» (Learning Path) для директорів Карітасів із цілої України.
Темою зустрічі стала «Розбудова партнерства та зовнішні комунікації».
Навчання розпочалось із сесії по Стандартам Карітасу Інтернаціоналіс, яку провели Анастасія Літвінова (керівник програм CRS) та Ірина Ясьмо (менеджер з внутрішнього аудиту КУ).
В перший день навчання присутні мали змогу поспілкуватись з Андрієм Васьковичем, Президентом Карітасу України; Дзвінкою Чайківською, Генеральним Секретарем; Вікторією Сосюрою, директором з організаційного розвитку та адміністрування; Анатолієм Козаком, директором програмного департаменту, Владиславом Шелоковим, директором з мобілізації ресурсів та комунікацій; Мариною Воржевою, менеджером із закупівель та логістики, Віталієм Марценюком, директором фінансового департаменту; Григорієм Селещуком, директором департаменту адвокації та лобізму.
У два наступні дні для директорів регіональних Карітасів було проведено тренінг з розвитку комунікацій та розбудови партнерства.
Тренером виступила Оксана Тюпа, український підприємець, громадський діяч, експерт з фандрейзингу та екології.
На заняттях опрацьовували наступні теми:
- PR (зв’язки із громадськістю). Приклади. Складання списку партнерів.
- Для чого потрібні зв’язки із громадськістю благодійному фонду. Цільові групи у взаємодії з громадськістю. Аналіз стейк-холдерів.
- Інструменти для побудови ефективної комунікації з громадськістю. Комунікаційна стратегія: меседж / посил, мета, структура, період.
- Що можна та не можна робити у зв’язках із громадськістю. Вправи на аналіз ефективності зв’язків із громадськістю. Організація роботи команди НУО у зовнішній комунікації.
- Що має робити фахівець з PR та фандрейзінгу. Приклади успішних кейсів взаємодії НУО із цільовою аудиторією у зовнішньому середовищі. Вправи на складання стратегії.
- Розбудова партнерства: Навіщо НУО розвивати партнерство з іншими організаціями?
- Категоризація партнерів. Як ми можемо бути корисними один одному?
- Як визначити чи ефективне та вигідне партнерство? Як правильно припинити партнерські відносини? Взаємодія з головним офісом при розбудові партнерств. Першочергові кроки у налагодженні співпраці з іншими НУО, комерційними організаціями, владними структурами тощо.
«Для мене основна ціль «Навчального шляху» була ознайомити керівників місцевих Карітасів з головними завданнями менеджменту – якими питаннями треба займатись та що потрібно поглиблювати у щоденній практиці. Хочу подякувати всім співробітникам, партнерам та викладачам, які працювали над створенням цієї програми. Також всім тим, хто представляв сьогодні свої організації; ми побачили різні підходи у представленні тих чи інших речей», – зазначив Президент Карітасу в останній день зустрічі.
В кінці навчального модулю Андрій Васькович також вручив присутнім отцям-директорам почесні сертифікати про успішне проходження навчання від Карітасу України.
Сертифікати з відзнакою отримали:
О. Василь Пантелюк, Карітас Донецьк у м.Дніпро,
О. Володимир Чорній, Карітас Івано-Франківськ,
О. Володимир Кметь, Карітас Волинь,
О. Степан Макар, Карітас Жовква,
О. Володимир Раковецький, Карітас Полтава,
О. Ігор Козанкевич, Карітас Самбірсько-Дрогобицької єпархії,
О. Андрій Бухвак, Карітас Запоріжжя.
«Я пройшов всі п’ять модулів навчання. Надзвичайно чудово були підібрані тренери, які кожен раз вкладали свою душу та знання в кожного з нас. Це саме ті знання, які всі отці-директори потребують для роботи у себе на місцях. Після кожного навчання можна було приїжджати до себе в місто і по-новому працювати і розробляти нові стратегії, особливо це стосується стратегії розвитку організації», – прокоментував свою участь у програмі «Навчальний шлях» отець Володимир Раковецький з Карітасу Полтава.
Нагадаємо, що навчання для директорів Карітасів із цілої України стартувало на початку жовтня 2018 року у м. Дрогобич. Тоді відбувся перший захід із серії тренінгів для директорів, які покликані посилити знання та навички останніх у сфері менеджменту НДО.
Теми всіх навчальних модулів:
1 модуль: «Управління НДО: лідерство та система»
2 модуль: «Стратегічне планування та управління персоналом».
3 модуль: «Управління людським потенціалом у організації. Фандрейзінг».
4 модуль: «Фінанси та Соціальне підприємництво в неприбуткових організаціях».
5 модуль: «Розбудова партнерства та зовнішні комунікації».