Нам говорили, що наша Церква знищена, але ми вистояли і зберегли віру — п. Катерина Якименко у третій день Декади місійності у Полтаві
12 червня у храмі Пресвятої Тройці м. Полтави відбувся третій день Декади місійності, яка стартувала у свято Воснесіння Господа і Спаса Нашого Ісуса Христа та триватиме до свята П’ятидесятниці.
У своїй недільній проповіді о. Максим Кролевський розповів про непрості виклики для християнського руху в умовах жорстокого переслідування у перших століттях християнства та співставив його з сучасним прихованим, завуальованим переслідуванням християн у новітніх умовах суспільного життя.
“Сьогодні існують різні ідеологи, псевдонауковці, а, навіть, історики, — зауважив душпастир, — які працюють над створенням різного роду прихованих форм боротьби і з Церквою, і з християнським рухом, які впроваджують різного роду ідеології, що ставлять під загрозу існування особистих, сімейних, християнських цінностей у вирі суспільних міжособистих стосунків”.
Також священик розповів про зміст поняття “толерантність” у суспільному контексті, який став у сучасному світі предметом суспільної інженерії і має дуже вузьке технічне значення. Толерантність, яка намагається знівелювати будь-які життєві цінності, яка агресивно перекреслює поняття добра і зла, правди і неправди, яка робить часто людей аморфними, безликими картинками, однаковими і зручними для “ринку”.
Після Святої Літургії, п. Катерина Якименко, парафіянка храму Пресвятої Тройці та “живий”, безпосередній свідок життя та дільності УГКЦ в умовах репресій, переслідувань та глибокого підпілля, розповіла та поділилася своїми свідченнями з усією парафіяльною родиною.
“Приготування до недільної Служби Божої в умовах підпілля, — підкреслила п. Катерина Якименко під час своєї унікальної розповіді, — проходила в умовах глибокої конспірації, що навіть малі діти, готуючись увечері до Літургії та Сповіді, знали та усвідомлювали, що про місце, час і саме богослужіння не можна нікому розповідати”.
Жінка детально розповіла про жорстокі методи та способи переслідування підпільної Церкви, про оголошення часу і місця Служби Божої, яке таємно передавалося з уст в уста.
“Нам говорили, що ми, греко-котолики, не існуємо, що наша Церква знищена, але ми вистояли і зберегли віру”, — додала на завершення п. Катерина Якименко.
Прес-служба парафії Пресвятої Тройці м. Полтави